Theekransjes - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Sherilyn - WaarBenJij.nu Theekransjes - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Sherilyn - WaarBenJij.nu

Theekransjes

Door: Sherilyn

Blijf op de hoogte en volg Sherilyn

27 November 2013 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Nou, ik ben veilig geland! Whoop whoop! Ik zal even beschrijven wat ik heb meegemaakt. Voor de ADHDers onder ons zal ik kopjes toevoegen voor meer overzicht ;)

Afscheid
Het was zo ver, ik ging mijn reis maken en er was geen weg meer terug. Het afscheid was niet zo dramatisch, geen huilende ouders, geen vriendje die mij achterna wilde rennen. Ik heb met mijn slaperige hoofd gedag gezegd tegen mijn ouders, vriendje en mijn lieve vrienden die mij nog hebben opgezocht op Schiphol 's ochtends vroeg (Andrea, Wim en Rianne).

Reis
De reis met het vliegtuig vloog voorbij! Ik zat van Amsterdam naar Singapore naast een vrouw, Minnie, met wie het erg gezellig was. We hebben veel gepraat, waardoor de tijd snel voorbij ging. Het leek wel een theekransje in het vliegtuig ;) Verder werden we goed verwend en kregen we constant eten van de stewardessen, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het feeders waren. Ik heb geprobeerd eten af te wijzen toen ik naar Auckland vloog, maar als respons kreeg ik dat ik wel wat moest eten. Tonnetje rond kwam ik aan in Auckland.
In Auckland ontmoette ik al snel een aardige man, met wie ik samen in de rij voor de duane stond. Hij woonde sinds 3 jaar in Nieuw Zeeland met zijn vrouw en sprak met veel lof over het land. Hij heeft mij laten zien waar ik een NZ simkaart kan aanschaffen, super handig!
Vervolgens begon het wachten.. Ik moest bijna 7 uur wachten op de bus naar Tauranga. Gelukkig duurde het niet lang voordat het wachten ook veranderde in een theekransje. Ik ontmoette een lokale vrouw uit Fiji en met haar heb ik de hele nacht gepraat en tevergeefs geprobeerd te slapen. Om half 7 s ochtends kwam mijn bus naar Tauranga, ik werd opgehaald door Janneke en Astrid (onze Kiwi-mama).

Koetjes en kalfjes
Tijdens de busreis zag ik allemaal pasgeboren dieren, heel lief om te zien! Het is hier natuurlijk lente. Bloemen beginnen te bloeien en vogels te zingen, prachtig om te zien.

Verblijf
Ik verblijf nu in het huis van Astrid, waar zij woont met haar 2 zoons, vriend van haar zoon en Janneke. Een vol huis dus! Gelukkig is ze super gastvrij en lief, dus dat scheelt.
Het huis is een paar minuten van het strand. We hebben daar de eerste dag al gelopen, ik kon mijn korte broek al aan! Het ziet er erg mooi uit, ik zal een dezer dagen er foto's van maken.
Ben nu net wakker van een goede 11 uur slaap. Ik zal jullie op de hoogte houden van wat er verder gebeurd!

  • 27 November 2013 - 21:26

    Chantal:

    Super leuk Sher! Bof jij even met die gezellige mensen!!
    Kan niet wachten tot de foto's.
    Geniet er van!

    Xxx

  • 27 November 2013 - 23:07

    Priscilla:

    Leuk om dit zo terug te lezen Sher! Geniet van alles wat je mee maakt daar en ben benieuwd naar je volgende belevingen ^^
    Liefs Pris

  • 28 November 2013 - 09:19

    Edite:

    Wat klinkt dat allemaal leuk meissie!!!
    Heel veel plezier xxx

  • 28 November 2013 - 12:09

    Mirca:

    Klinkt heel gezellig allemaal lief! Fijn dat je er bent. Geniet lekker daar, raar dat het bij jouw nu lente is..... Zie uit naar je volgende verslagen en foto's natuurlijk.... Xjes

  • 28 November 2013 - 17:58

    Jacqueline:

    Wat leuk om te horen hoe je die lange reis hebt beleefd. Sociale vaardigheid daar heb je al een dikke plus voor. Fijn dat je gastvrij bent ontvangen en dat het weertje meezit, dat zou ik ook wel willen stiekum dus een beetje jaloers. Ga snel verder met je belevenis want dat is en blijft het en blijf dichtbij jezelf maar jij komt er wel. Liefs

  • 28 November 2013 - 18:20

    Dre:

    Kiwi-mama??? dus nu ben je een Kiwi-Kind.... nomnomnomnom

  • 28 November 2013 - 18:24

    Monique:

    Hey topper.
    Klinkt fantastisch. Ben benieuwd naar de foto's.
    Eerst maar even acclimatiseren.
    Ohh een korte broek,zon, warmte, lieve gezellige mensen en heel veel om op te nemen.
    Je hebt voorlopig geen tijd om ons te missen.
    Klinkt heerlijk.
    Xx

  • 03 December 2013 - 10:52

    Geer:

    we hebben hier de eerste echte nachtvorst gehad dus je bent net op tijd weg veel plezier en een super knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

Australian wildlife

06 Februari 2014

From South to East

19 Januari 2014

Beaches, cocktails and Kens

25 December 2013

Aussie-family

10 December 2013

Sprookjesland
Sherilyn

Hier komen mijn verslagen/foto's van mijn reis door Nieuw-Zeeland en Australië!

Actief sinds 10 Nov. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 4998

Voorgaande reizen:

10 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: