Aussie-family - Reisverslag uit Penrith, Australië van Sherilyn - WaarBenJij.nu Aussie-family - Reisverslag uit Penrith, Australië van Sherilyn - WaarBenJij.nu

Aussie-family

Door: Sherilyn

Blijf op de hoogte en volg Sherilyn

25 December 2013 | Australië, Penrith

Hello mates!
Vrolijk kerstfeest :D Ik ben net terug van mijn tweede dag kerst vieren met mijn familie hierzo. Ik had gehoopt dat ik kerst kon vieren in mijn bikini maar helaas regent het hier de laatste twee dagen (zij noemen het een christmas miracle). Maar goed, het is verder erg gezellig en mijn familie is super lief. Verder hebben we Marieke een paar dagen geleden opgehaald dus zij komt ons nu ook gezellig joinen.

Blue mountains
Vorige week ben ik met Robert en Kerrie (zoon van Hans en Vera + vrouw) naar de Blue mountans geweest. Het was erg mooi! Ik heb de three sisters gezien (drie rotsen), veel uitgedroogde watervallen en enkele echte watervallen. Het was even spannend om door de blue mountains te 'klimmen' (via een trap) omdat ik bang ben gemaakt door alle verhalen over killer-spiders en killer-snakes die in de natuur leven. Het is echter prima, heb er nog geen een gezien!
We zijn in de grootste kabelbaan van deze zuiderhelft gegaan. Erg mooi! Het had een glazen ondergrond waardoor je in de vallei kon kijken en verder mooi uitzicht. Verder zijn we nog op een erg steile mijnrail (in een soort achtbaankarretje zonder gordels) omhoog gegaan, dat was me ook wel een ervaring! Het was een prachtig stuk natuur, ondanks de verbrande bomen die we in sommige gebieden tegen kwamen.

Sydney
Maandag ben ik samen met Marieke naar Sydney gegaan. Sydney is een erg leuke stad :) We hebben de ferry naar Manly beach gepakt (een schattig subgedeelte van sydney) waardoor we een soort van minitour kregen door Sydney langs het Opera house en de Harbour Bridge. In Manly beach hebben we lekker gezwommen (en niet opgegeten door haaien!). Ik had nog geprobeerd om een mooie lifeguard met sixpack te spotten, helaas moeten ze allemaal een shirt aan en waren ze niet mooi!
Verder zijn we naar Darling Harbour gegaan, een soort pleintje waar van alles en nog wat gebeurt (grote kerstboom, optredens). We hebben ook prachtige lichtprojecties op gebouwen gezien.
Anyway, we vonden het zo leuk dat de besloten een nachtje te slapen daar. De volgende dag zijn we lekker gaan winkelen en 's avonds zijn we naar Judy (dochter van Hans en Vera) gegaan voor een kerstdinner.

Familie
Ik verbijf nu bij Hans en Vera samen met Marieke. Ik voel me daar erg thuis. Vera lijkt gelukkig erg op oma Tiny dus dat is fijn. Ze hebben erg lieve kinderen en kleinkinderen, met wie ik regelmatig optrek. Ze zijn allemaal zulke geweldige mensen, heel gastvrij en lief. Ik mis mijn familie nu wel tijdens de kerstdagen, maar ik ben erg blij dat ik zo een geweldige familie hier heb met wie ik de kerstvreugde ook kan delen.
Nou vrolijk kerstfeest nog iedereen!

  • 25 December 2013 - 14:20

    Esther:

    Dag lieverd!!

    Ik vind het super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin heb en heb als ik het lees helemaal het gevoel dat ik er in zit echt heel leuk!! Geniet lekker van de kerst en natuurlijk van oud en nieuw! Aangezien jij van ons allen hier het eerste in 2014 zit!
    Hele dikke zoen Esther en Patrick!

  • 27 December 2013 - 14:21

    Monique:

    Hoi kanjer.
    Ik moet af en toe ff bijhalen om alles te blijven volgen maar komt goed. Ben blij dat je de kerstdagen gezellig hebt doorgebracht.
    Wederom leuk om te lezen.
    Enjoy dikke kus.
    Fred leest af en toe vol enthousiasme mee.:-) gr.

  • 29 December 2013 - 18:45

    Ekelien:

    Hoi lieverd,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Je beschrijft alles zo mooi dat we de sfeer goed kunnen proeven.
    Geniet maar lekker!!!
    Kus Chris en Elelien

  • 03 Januari 2014 - 09:30

    Geer:

    whou ben je bijna jarig en dan weet ik ook nog een s hoe jong je wordt ik begrijp dat het geweldig naar je zin hebt en dat er zoooo veel te zien en doen is
    geniet wan herman brood zij het a l(het enig zinnige wat hij ooit heeft gezegd)
    verzamel ervaringen de rest is bijzaak
    grote verjaar- knuffel en een geweldige leuk dag

  • 20 Januari 2014 - 11:40

    Sherilyn :

    Hee lieverds!
    Ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik op jullie reacties moet reageren haha!
    Iig bedankt voor de lieve reacties! Ik vind het erg leuk dat jullie interesse tonen!
    :D
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Penrith

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2014

Australian wildlife

06 Februari 2014

From South to East

19 Januari 2014

Beaches, cocktails and Kens

25 December 2013

Aussie-family

10 December 2013

Sprookjesland
Sherilyn

Hier komen mijn verslagen/foto's van mijn reis door Nieuw-Zeeland en Australië!

Actief sinds 10 Nov. 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5002

Voorgaande reizen:

10 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: